(+370) 686 36858

Naujienos

NAUJAS KURSAS „Įveikę mokyklinį nerimą, pagerinsime moksleivių mokymosi rezultatus“

balandžio 01 d.

Naujas nuotolinis kursas

Susidūręs su mokinu, kuris dėl nepaaiškinamų priežasčių vieną dieną atlieka užduotis gerai, o kitą nebežino nieko, pedagogas dažnai pasimeta ir neranda būdo kaip motyvuoti mokinį siekti geresnių rezultatų. Pastebėjus vaiką, kuris visko bijo, pernelyg rimtai priima viską priima, yra labai pažeidžiamas, pernelyg jautrus, reikėtų pastebėti jį atidžiau ir palyginti su tipiškais nerimastingų vaikų bruožais:

Susidaro ydingas ratas: Padidintas nerimas vos pradėjus lankyti mokyklą, dėl mokyklinių veiklų trukdo siekti geresnių mokymosi rezultatų, taip sudarydamas sąlygas iškreiptai savivertei ir tuo pačiu pažeminta savivertė vėl sudaro sąlygas išgyventi nerimą, susijusį su mokyklos lankymu.

Ar norite padėti vaikams įveikti mokyklos nerimą, atstatyti prarastą pasitikėjimą savimi ir pasiekti geresnių mokymosi rezultatų ir tuo pačiu pagerinti jų emocinę savijautą bei tapti autoritetu savo ugdytiniams?

Temos

Mokyklinio nerimo priežastys ir pasekmės.

Praktinių užsiėmimų ciklas jaunesniojo mokyklinio amžiaus (6–12 metų) moksleiviams, skirtas padėti jaunesniojo amžiaus vaikams įveikti nerimą susijusį su mokyklos lankymu.

Kursas skirtas pradinio, pagrindinio ugdymo, įvairių dalykų mokytojams, klasės vadovams, pagalbos mokiniui specialistams.

Programą parengė: psichologė – psichoterapeutė Jūratė Švaplėnienė