(+370) 686 36858

Programos aprašymas

NAUJAS KURSAS „Įveikę mokyklinį nerimą, pagerinsime moksleivių mokymosi rezultatus“ (programos trukmė 20 val.)

Registracija negalima

Lektorius: Jūratė Švaplėnienė
Kurso kodas: 12NK18
Dalyvio mokestis: € 28

Naujas nuotolinis kursas

Susidūręs su mokinu, kuris dėl nepaaiškinamų priežasčių vieną dieną atlieka užduotis gerai, o kitą nebežino nieko, pedagogas dažnai pasimeta ir neranda būdo kaip motyvuoti mokinį siekti geresnių rezultatų. Pastebėjus vaiką, kuris visko bijo, pernelyg rimtai priima viską priima, yra labai pažeidžiamas, pernelyg jautrus, reikėtų pastebėti jį atidžiau ir palyginti su tipiškais nerimastingų vaikų bruožais:

  • Prasirgęs kelias savaites vaikas nenori eiti į mokyklą.
  • Jis kelis kartus skaito tas pačias knygas, žiūri tuos pačius filmukus ir atsisako naujų dalykų.
  • Vaikas stengiasi palaikyti idealią tvarką, pavyzdžiui labai atidžiai dėlioja rašiklius penale viena seka.
  • Jei vaikas lengvai sujaudinamas, jis gali nerimu „užsikrėsti“ nuo savo namiškių.
  • Vaikas labai jaudinasi testų, kontrolinių metu, pastoviai perklausia, reikalauja detalaus išaiškinimo.
  • Toks vaikas greit pavargsta, sunkiai persijungia į naują veiklą.
  • Iškart nepavykus atlikti užduotį, jis toliau ją daryti atsisako. Nuostata: „Nedarysiu, nes vis tiek neišeis“.
  • Jis turi polinkį save kaltinti už visus nemalonumus, kurie atsitinka jo artimiesiems.
  • Nesusitvarko su mokyklinėmis užduotimis.
  • Nepritampa klasėje dėl uždarumo ar atvirkščiai dėl neadekvataus iššaukiančio elgesio.
  • Laukia kritikos iš bendraamžių ir pedagogo.
  • Jaučiasi nevisavertis, dažnai nėra tikras savo sprendimu.
  • Jam skauda galvą, pykina, prastai miega be aiškios medicininės priežasties.
  • Prasti santykiai su pedagogu.

Susidaro ydingas ratas: Padidintas nerimas vos pradėjus lankyti mokyklą, dėl mokyklinių veiklų trukdo siekti geresnių mokymosi rezultatų, taip sudarydamas sąlygas iškreiptai savivertei ir tuo pačiu pažeminta savivertė vėl sudaro sąlygas išgyventi nerimą, susijusį su mokyklos lankymu.

Ar norite padėti vaikams įveikti mokyklos nerimą, atstatyti prarastą pasitikėjimą savimi ir pasiekti geresnių mokymosi rezultatų ir tuo pačiu pagerinti jų emocinę savijautą bei tapti autoritetu savo ugdytiniams?

Temos

Mokyklinio nerimo priežastys ir pasekmės.

  • Nerimo rūšys. Nerimastingų vaikų tipai. Kaip atpažinti vaikų mokyklinį nerimą? Vaikų mokymosi rezultatų ir jų išgyvenamo mokyklinio nerimo sąsajos.
  • Kaip padėti vaikui įveikti nerimą, kylantį dėl mokyklinių veiklų.
  • Individualus darbas su vaiku, patiriančiu padidintą nerimą dėl mokyklos lankymo. Kaip jį organizuoti. Individualios pagalbos žingsniai.
  • Užduotis, remiantis naudota medžiaga ir praktiniais pavyzdžiais.

Praktinių užsiėmimų ciklas jaunesniojo mokyklinio amžiaus (6–12 metų) moksleiviams, skirtas padėti jaunesniojo amžiaus vaikams įveikti nerimą susijusį su mokyklos lankymu.

  • Įvadiniai pokalbiai su ugdytinių tėvais prieš pradedant grupinius užsiėmimus jų vaikams.
  • Specialiai parengta metodinė medžiaga praktinei veiklai.
  • Užduočių komplektas praktiniams užsiėmimams su vaikais.
  • Užduotis.

Kursas skirtas pradinio, pagrindinio ugdymo, įvairių dalykų mokytojams, klasės vadovams, pagalbos mokiniui specialistams.

Programą parengė: psichologė – psichoterapeutė Jūratė Švaplėnienė

VšĮ „Švietimo tinklas“ organizuojamų nuotolinių kvalifikacinių kursų privalumai

Finansinis privalumas. Nėra kelionės išlaidų.

Patogumas. Nereikia derinti su darbo grafiku. Nuotoliniame kurse dalyvis mokosi patogiu jam laiku.

Efektyvumas. Nuotolinio kurso dalyvis gali laisvai, bet kada pasiimti kurso medžiagą, kartoti.

Naudingumas. Visiems, baigusiems nuotolinius kursus, asmeniniu el.paštu išsiunčiamas kvalifikacinis pažymėjimas.

Kada vyks šis kursas?