(+370) 686 36858

Programos aprašymas

Įveikę mokyklinį nerimą, pagerinsime moksleivių mokymosi rezultatus (programos trukmė 20 val.)

Vyks Spalio 15 d. – Spalio 26 d.

Lektorius: psichologė-psichoterapeutė Jūratė Švaplėnienė
Kurso kodas: 22NK18
Dalyvio mokestis: € 28

Kai vaikas pradeda lankyti mokyklą, stebimas aukštas mokyklinio nerimo lygis ir tuo pačiu žemėjanti jo savivertė. Adaptacija pirmoje klasėje trunka nuo vieno iki trijų mėnesių. Vėliau paprastai emocinė savijauta ir pasitikėjimas savimi stabilizuojasi. Todėl ieškoti vaikų, kuriems būdingas mokyklinis nerimastingumas vertėtų, praėjus trims mėnesiams nuo mokyklos lankymo pradžios. Tyrėjų duomenimis, vaikų, kurie išgyvena padidintą nerimą dėl mokyklos lankymo, yra 30–35%.Nerimastingumas sunkina vaiko prisitaikymą mokykloje. Nesuteikus reikiamos pagalbos vaikui, vėliau šis nerimas paveikti vaiko asmenybės struktūrą ir tapti vaiko asmenybės bruožu, negatyviai veikiančiu jo psichiką. Mokyklinis nerimastingumas gali pasireikšti įvairiais būdais ir pasislėpti po kitomis problemomis.

Susidūręs su mokinu, kuris dėl nepaaiškinamų priežasčių vieną dieną atlieka užduotis gerai, o kitą nebežino nieko, pedagogas dažnai pasimeta ir neranda būdo kaip motyvuoti mokinį siekti geresnių rezultatų. Pastebėjus vaiką, kuris visko bijo, pernelyg rimtai priima viską priima, yra labai pažeidžiamas, pernelyg jautrus, reikėtų pastebėti jį atidžiau ir palyginti su tipiškais nerimastingų vaikų bruožais, kurie išsamiai aptariami mokyme.

Programa „Įveikę mokyklinį nerimą, pagerinsime moksleivių mokymosi rezultatus“ yra skirta ugdytojams, mokytojams, specialistams, kurie ugdo(si) kartus su 6–11 metų moksleiviais.

Programa sudaryta iš dviejų dalių.

Pirmoji skirta daugiau teoriniam žinių gilinimui:  Mokyklinio nerimo priežasčių ir pasekmių, galimos pagalbos būdų aptarimui.

Antroji dalis –  išsamus praktinių užsiėmimų ciklas jaunesniojo mokyklinio amžiaus (6–11 metų) moksleiviams: įvadiniai pokalbiai su ugdytinių tėvais prieš pradedant grupinius užsiėmimus jų vaikams. Specialiai parengta metodinė medžiaga praktinei veiklai. Užduočių komplektas praktiniams užsiėmimams.

Mokymo metu ugdytojai pagilins ugdytinių motyvavimo, bendravimo, bendradarbiavimo bei ugdymo proceso tobulinimo kompetencijas pagalbos ugdytiniams teikimo aspektu. Dalyvavę programoje bei atlikę individualias užduotis dalyviai gebės suteikti tinkamą paramą mokyklos nerimą išgyvenančiam ugdytiniui. Mokymų metu dalyviai reflektuos, dalyvaus diskusijoje, atliks užduotis, siekiant suvokti kaip ir kokiu būdu efektyviausia padėti vaikui atstatyti prarastus socialinius bei akademinius gebėjimus. Tikėtina jog dalyviai įgys naujos patirties ir įgūdžių „būti kartu“ su tuo, kuriam reikia paramos.

VšĮ „Švietimo tinklas“ organizuojamų nuotolinių kvalifikacinių kursų privalumai

Finansinis privalumas. Nėra kelionės išlaidų.

Patogumas. Nereikia derinti su darbo grafiku. Nuotoliniame kurse dalyvis mokosi patogiu jam laiku.

Efektyvumas. Nuotolinio kurso dalyvis gali laisvai, bet kada pasiimti kurso medžiagą, kartoti.

Naudingumas. Visiems, baigusiems nuotolinius kursus, asmeniniu el.paštu išsiunčiamas kvalifikacinis pažymėjimas.

Registruotis Registracija vyksta iki 2018-10-12