(+370) 686 36858

Programos aprašymas

Aktyvūs mokymo(si) metodai pamokoje

Registracija negalima

Lektorius: Laimonas Tamošiūnas
Kurso kodas: 11NK17
Dalyvio mokestis: € 28

Kurso dalyvių apklausos rezultatai (atlikta 2016 m. pavasarį)

aktyvus2016p
  • Galimybė išbandyti naujus metodus.
  • Parinktos programos, super puikus paaiškinimas kaip atlikti užduotis.
  • Puikiai paruošta teorinė medžiaga, parinkti naudingi tinklapiai, viską galėsiu panaudoti praktikoje.
  • Galimybė integruoti kelis mokomuosius dalykus.
  • Naudingos ir paprastos programos, nereikalaujančios didelių pastangų suprasti, kaip jomis naudotis. Greita pagalba, jei kas nepavyksta.
  • Patiko kurti ir žaisti. Smagu ir įdomu. Ačiū, kad sugalvojate tokių įdomių dalykų. Sveikatos ir stiprybės Jums.

Nuotolinio kurso temos:

Interaktyvus žaidimas viktorina
Sukurti nuostabią pamoką, įjungiant visus mokinius – PUIKU! Šiuo interaktyvių klausimų ir atsakymų žaidimu viktorina įjungsime visą klasę. Susiskirstysime į grupes – komandas ir varžysimės. Kas žino daugiau, ta komanda surinks daugiau taškų ir laimės. Čia bus grupinis ir komandinis darbas, bendradarbiavimas ir atsakomybės priėmimas, žinių patikrinimas, emocijos ir paskatinimas. Komandų surinktus taškus ir kaip jie keičiasi matysime iškart, po kiekvieno atsakymo. Galima atsakyti ir gauti taškų, bet galima ir nepataikyti, ir sudeginti taškus. Kas laimės? Taisykles galime modifikuoti patys. Į klausimus galėsime įkelti paveikslėlius ir video. PUIKI pamoka garantuota!

Interaktyvios kortelės
Puikių mokymo(si) metodų rinkinys, tinkantis mokymuisi, žinių įtvirtinimui, tiek grupiniam, tiek individualiam darbui. Sukursime korteles su klausimais ir atsakymais – tai nesudėtinga. O iš sukurtų kortelių gausime net 14 mokymo(si) būdų. Dėl mokymosi būdų įvairovės, žinios bus greičiau įsisavinamos. Mokiniams labai patinka kuo įvairesni mokymosi metodai, o ypač žaidimai. Kuriuos jie pasirinks, galite nuspręsti jūs: mokymasis iš kortelių, atitinkančių kortelių parinkimas, žaidimas „kartuvės“, kryžiažodis, atsakymų įrašymas, teisingų atsakymų pasirinkimas iš kelių (įvertinimą matysime iškart), testas (įvertinimą matysime iškart), kortelių rūšiavimas, kortelių lentelė, žaidimas „vabalų“ rungtynės, žaidimas „gyvatėlė“, tikslus atsakymo raidžių sudėliojimas iš medinių kaladėlių, atsakymų sudėliojimas iš skiemenų, žaidimas „taikinys“.

Interaktyvios vaizdo pamokos
Internetinėje erdvėje labai daug naudingos informacijos video pavidale. Daugelis naudojame kitų sukurtus arba savo video įrašus. Šia programa įkelsime video fragmentą iš Youtube ar Vimeo, apkarpysime ir paversime jį aktyviu. Kur norėsime, video fragmente pridėsime savo sugalvotus klausimus ir parinksime suktus atsakymus, kad mokiniai galėtų parodyti sumanumą ir atsakyti teisingai. Reikalingose vietose prirašysime papildomų paaiškinimų. Peržiūrint video fragmentą, jis bus aktyvus – sustabdomas nustatytu laiku ir reikės mokiniams atsakyti į užduodamą klausimą. Į klausimus mokiniai atsakinėja noriai, nes kaip jie atsakys teisingai, ar ne, matysime iškart. Šis žaismingas mokymo(si) metodas stiprina mokinių motyvaciją žinioms įgyti ir padeda greičiau įsiminti informaciją.

Interaktyvios mįslės, klausimai ir testai
Labai įdomi ir naudinga programa internete. Kursime gražiai apipavidalintas interaktyvias mįsles, klausimus ir testus su video ir paveikslėliais. Atsakymų pasirinkimus ir įvertinimą matysime iškart. Tai greitas, šiuolaikinis ir patogus būdas mokytis bei mokyti ir gauti informacijos. Jis visiems patiks – ir mokiniams, ir mokytojams.

Programos nemokamos internete, jų nereikės diegti.

Šios programos puikiai tinka naudojant: multimediją, kompiuterių klasę, interaktyvias lentas arba asmeninius kompiuterius, planšetes ir mobiliuosius įrenginius.

Kursas tinka ikimokyklinio ugdymo, spec. pedagogams ir logopedams, pradinio ir pagrindinio ugdymo įvairių dalykų mokytojams.

Kada vyks šis kursas?